Scrisoare de Rugaciune din Malawi-Africa Centrala



"Eu vin curand. Pastreaza ce ai ca nimeni sa nu-ti ia cununa!"
( Apocalipsa 3:11)

Scumpi nostri...,
cu fiecare zi care trece suntem tot mai aproape de acea minunata zi cand Domnul Isus va veni. Trist este ca prea putini dintre noi suntem pe deplin constienti de aceasta. Insa ...El vine curand! Maranata!
In ultimele 2 luni am avut parte de multe binecuvantari si am vazut cum Domnul isi tine promisiunile fata de noi. Slava Lui! Dupa cum va spuneam in ultima scrisoare, ne pregateam de tabara cu ocazia Invierii Domnului Isus. In primul rand am vazut cum Domnul a purtat de grija cu privire la banii necesari pentru cele 2 zile de tabara, iar apoi am vazut cum Domnul a lucrat in inimile copiilor si tinerilor care au participat. La aceste tabere vin copii si tineri cu care lucram in diferite zone. In cele 2 zile au fost aproximativ 540 de copii si tineri, si desi este un numar mare, ne-am bucuratde ajutorul tinerilor de care se ocupa Loredana in lucrarea cu copiii. A fost un timp de practica pentru ei, timp in care s-au obisnuit si au vazut modul in care lucram cu copiii.
Dupa cum stiti am inceput si grupul de instruire a unor tineri dorinici de a lucra cu copiii. Au fost 10 tineri, din care mai sunt 6. Noi ne rugam ca Domnul sa se foloseasca de ei, si sa fie un ajutor si bisericilor de unde vin.
Grupul de copii nou inceput in cadrul puscariei, merge inainte, copiii vin cu bucurie sa invete despre Dumnezeu, iar Domnul ne binecuvinteaza cu tot mai multi copii care vin. In fiecare marti vin aprozimativ 50 de copii. Ne bucuram mult de Florence, traducatoarea Loredanei care se ocupa de ei, si ne rugam ca Domnul sa lucreze si in inimile parintilor lor. Au inceput sa vina si cativa parinti interesati de aceasta lucrare si stau sa asculte lectia Biblica . Rugati-va ca Domnul sa ii intoarca la El! In Bserica de la Nkulumba am vazut de asemenea cum Dumneze schimba oameni. In urma cu 2 saptamani, fiind la intalnirea cu barbatii, a venit si un barbat musulman care auzind de mai mult timp Cuvantul lui Dumnezeu a spus ca vrea sa fie si el mantuit. Ce bucurie sa conduci un suflet ratacit spre Mantuitorul! Copiii sunt o alta binecuvantare, copiii bisericii care cresc si deja sunt adolescenti, unii din ei sunt deja implicati cu tinerii. Rugati-va in continuare pentru biserica de la Nkulumba!
In urma cu o saptamana, unul din liderii care lucreaza cu copiii intr-un sat,a venit sa intrebe cand se mai face pregatire pentru lucrarea cu copii, si cand putem sa mergem sa vizitam copiii din acea zona. Deoarece cu mai mult timp in urma ne gandisem sa organizam o tabara acolo, am zis ca e momentul cel mai potrivit. Domnul a purtat de grija de toate nevoile pentru aceasta. Am ajuns acolo si copiii asteptau bucurosi, au venit in jur de 300 de copii. Am vazut cum acest tanar are o dorinta sincera sa lucreze pentru Domnul, si am vazut cum copiii stiau si cantari si versete si lectii biblice pe care le invata in fiecare saptamana cu liderul lor. A fost o adevarata biecuvantari sa vedem unul din putinele roade vizibile ale lucrarii noastre de aici. Rugati-va pentru acest tanar (Gilboti) ca Domnul sa se foloseasca in continuare de el.
Binecuvantari...bucurii, dar si intristari. Tot in acest timp am avut parte de unele intristari. In biserica de la Nkulumba sunt multi orfani, si ei sunt lasati in grija unor rude apropiate, carora nu le pasa prea mult de ei. Astfel , din cauza neglijentei acestor oameni 2 copii au murit de malnutritie, rudele lor, nevrand sa-i duca la spital, luand banii si cumparand alcool, copiii au suferit foame. Astfel am avut 2 inmormantari in cadrul bisericii. Vazand aceasta situatie trista cu copii orfani Domnul mi-a pus pe inima sa fac ceva pentru ei . Ne rugam ca Domnul sa ne ajute sa putem sa construim o cantina a biserici unde copiii orfani sa aiba parte de o masa pe zi. Ne rugam in continuare si pentru o familie care sa fie gata si pentru aceasta slujire. Rugati-va impreuna cu noi pentru aceasta! Multimim mult pentru rugacinile cu care ne purtati inaintea Tatalui si pentru ajutorul material cu care ne sustineti. Fie ca El sa va rasplateasca si sa va dea Pacea si Bucuria cunoasterii Lui!
Alte motive de rugaciune:
-rugati-va pentru biserica de la Nkulumba, si pentru un lider in aceasta biserica
- rugati-va pentru Loredana in lucrarea cu copiii din biserica, datorita unor probleme traducatoarea ei, nu mai lucreaza cu ea si e foarte greu in pregatirea lectiilor in limba chichewa.
Dan, fratele meu, si Matthew, un prieten, ne vor vizita pentru cateva zile, si dorim sa organizam o conferinta pentru liderii din cele 2 biserici, rugati-va pentru timpul care il vom petrece cu ei
- rugati-va pentru lurarea cu copiii si tinerii
-rugati-va pentru Samuel, ca Domnul sa lucreze si in inima lui micuta
-rugati-va pentru protectia noastra atat fizica cat si spirituala
Fie ca Cel ce vine, sa-si ia slava din tot, pentru ca I se cuvine! Fiti binecuvantati!

Cu dragoste in Hristos, Fam Marianciuc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează!! Exprim-o civilizat.