Scrisoare din Malawi Noiembrie 2009

Pace frați și surori,
Aș dori să încep prin a vă mulțumi pentru rugăciunile pe care le înălțați pentru noi. Dumnezeu a fost cu noi, și ne-a dat har din plin de fiecare dată când am avut nevoie. De la ultima Scrisoare de Rugăciune am avut câteva lucruri noi care s-au întâmplat. Aș putea să încep cu sosirea sezonului ploios, timp în care aici va ploua aproape zilnic pentru următoarele 4 – 5 luni. Ploaia a fost mult așteptată de către malawieni, acum au început să sape și să planteze porumbul pe care îl vor
recolta undeva prin luna Aprilie. Până atunci, viața lor nu va fi una ușoară, mulți deja sunt pe terminate cu porumbul de la ultima recoltă. Sezonul cuprins între lunile Noembrie și Martie, chiar Aprilie, este numit sezonul de Foamete. Un exemplu clar este unul dintre translatorii care lucrează cu noi, săptămâna trecută mai avea doar o treime de sac de făină, și abia acum a plantat porumbul care va putea fi recoltat doar prin Aprilie! Cu ajutorul lui Dumnezeu, am reușit să îl ajut cu un sac de 50 kg, și știm că atunci când și acesta îi va fi pe terminate Dumnezeu va continua să poarte de grijă.
Sezonul ploios aduce cu sine și căderi de tensiune zilnice. Din păcate rețelele electrice nu sunt de cea mai bună calitate, și după prima ploaie am rămas fără curent mai bine de 12 ore de dimineața și până tîrziu în noapte pentru două zile. Aici nu avem rețea de gaz, așa că totul este bazat pe curent. Rugați-vă și pentru această situație. Am avut și un vizitator, așa că am fost ocupați aproape zilnic pentru două săptămâni cu vizite și întâlniri. Am avut și două conferințe aici la casa de misiune, una cu tinerii (unde am avut peste 300) și una cu adulții (între 200-250). Cluburile au fost suspendate aceste două săptămâni, învățătorii au participat activ la bunul mers al conferințelor. Acum programul cluburilor a revenit la normal, săptămâna aceasta fiecare copil a primit mici cadouri constând în bomboane și săpun, ca o răsplătire a faptului că vin la club de fiecare dată și
sunt activi cu întrebări.
Lita a început să meargă la întâlnirea cu femeile și deși nu îi e ușor cu un copil în brațe, totuși pregătește un gând sau o încurajare din Cuvântul lui Dumnezeu de fiecare dată. Între timp, eu stau cu Jessica într-o altă cameră; ea se joacă și eu citesc. Prin harul lui Dumnezeu am început și Școala Biblică. Începând cu Joia următoare voi merge în acel sat pentru întreaga zi unde, împreună cu bărbații din biserică, ne vom adânci în Cuvântul lui Dumnezeu. Voi face asta atât cât Dumnezeu îmi va da har, planul meu este să fiu acolo o dată pe săptămână, o zi întreagă.
Lucrarea cu studenții de la Universitate stagnează deocamdată, ei sunt în mijlocul examenelor, iar când nu sunt la clase, stau în camere și studiază.
Motive de rugăciune:
 Rugați-vă pentru recoltă. Acești oameni se bazează exclusiv pe făina pentru viața de zi cu zi, din care fac un fel de mămăligă.
 Rugați-vă pentru Școala Biblică. Dorința inimii mele este ca acei oameni să cunoască mai mult Cuvântul lui Dumnezeu și apoi să îl trăiască în viața de zi cu zi.
 Rugați-vă pentr cluburile de copii. Dorim ca Domnul Isus să intre în fiecare inimă.
 Și rugați-vă și pentru noi, pentru ca putem să facem cunoscut harul lui Dumnezeu.
Odată cu venirea ploilor, vor fi mulți țânțari și astfel riscul de malarie crește.
Cu dragoste sfântă, din inima caldă a Africii,
Ovi, Lita, Jessica și Aimee

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează!! Exprim-o civilizat.