Noutati Tabara!

   A mai ramas o aptamana de tabara din acest sezon, cu toate acestea parca nu vrem ca tabara sa se termine, asa ca mai postam cateva imagini si filme din saptamanile care s-au incheiat. Asadar am incarcat poze noi si vom mai incarca si filme, pentru poze faceti clik pe imaginile de sub rubrica POZE NOI din coloana alaturata, pentru filme intrati pe youtube si cautati canalul spvvideo si veti gasi filmulete mai noi.
   O alta noutate este studiul solicitat de unii participanti la tabara si anume studiul sustinut de fratele Brent la seria de tineri evanghelizare, un studiu interesant pe care il puteti urmari chiar daca nu ati fost in tabara. Pentru a viziona acestu studiu urmati linkurile de mai jos
Studiu Partea 1
Studiu Partea 2
Studiu Partea 3
Studiu Partea 4

P.S. O alta chestie pe care vreau sa o mentionez este legata de discutiile din chat, nu cred ca e potrivit ca acolo sa se discute despre mine(Dan) sau persoana mea sau roulul meu in tabara. Este un blog al taberei si vreau sa fie discutii creative si constructive cu privire la tabara, asa ca nu are rost sa ma criticati sau sa ma judecati si nici chiar sa ma laudati, fiindca in toata slujirea mea din tabara eu caut sa fiu placut Domnului si nu oamenilor si daca are cineva dreptul sa ma judece este Domnul. Am sa-i rog pe cei ce semneaza(anonim, dexter sau cu alte pseudonime) si care nu au nici macar curajul sa se identifice sau scrie un mail personal si sa spuna direct ce au de spus in fata asa cum spune Biblia sa se lase de comentat sau judecat ca sa nu fie nevoie sa inchid chatul doar pentru ca unora le place sa atace atunci cand sunt frustrati sau suparati ca nu au putu face orice prostie le trece prin cap...

Un comentariu:

  1. imi este dor de tabara... a fost superb. multumesc in primul rand Domnului ca a facut posibil sa merg si apoi voua, cei care sa implicati in lucrarea la care Domnul v a chemat. va multumesc din toaata inima pentru timpul minunat petrecut acolo.Domnul sa fie slavit si pe voi sa va binecuvinteze. multumesc mult Dani

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează!! Exprim-o civilizat.