/* Culori linkuri ----------------------------------------------- */

Crestinism de tip Telefon Celular!

Ma intreb ce s-ar intampla daca am trata bibliile noastre asa cum tratam telefonul mobil.

•Daca le-am purta in buzunare sau in poseta?
•Daca le-am folosi de mai multe ori pe zi?
•Daca ne-am intoarce din drum sa le luam, atunci cand le-am uitat?
•Daca le-am folosi sa primim mesaje din text?
•Daca le-am trata de parca nu am putea trai fara ele?
•Daca le-am da copiilor nostri cadou?
•Daca le-am folosi atunci cand calatorim?
•Daca le-am folosi in caz de urgenta?
Dar, spre deosebire de telefonul mobil, cu Biblia noastra nu trebuie sa ne facem griji in privinta semnalului sau a deconectarii din cauza unei facturi, Domnul Isus a achitat totul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează!! Exprim-o civilizat.